onsdag 30. desember 2009

Årets favoritter

Det har av forskjellige årsaker som jeg ikke skal komme inn på her (kan leses et annet sted på min blogger) blitt katastrofalt lite blogging her på denne bloggen i år.
Jeg har rett og slett ikke hatt inspirasjon, og blogge for å blogge er jeg som nevnt ikke noen særlig fan av.

Men i dag kom jeg på at jeg hadde lyst å oppsummere noen favoritter fra året som har gått, og det passer i denne bloggen.

Musikk:
Muse
Foo Fighters
DonkeyBoy
BigBang
Sivert Høyem

Film:
Harry Potter and the Half Blood Prince
Stieg Larsson trilogien

TV:
House

Bok:
The Lost Symbol av Dan Brown

Klær:
Ullsokker! Funker hele året!

Mat:
Kebabpizza...
Og tapas!

Snop:
Ben & Jerry's 'Wich sandwich-is fra Seven-11, vidunderlig!
Brio (den brune varianten med karamellsmak)
Smash!

Rekreasjon:
Jogging i skogen (noe jeg tidligere har haaaatet!)

Dings:
Laptopen min er desidert viktigst!
GPS-pulsklokke
Hodelykt

Filosofi:
Sunn mat, god helse og fysisk aktivitet
~ ta vare på det livet du har, det er ditt eneste!


Ingen kommentarer: