mandag 18. februar 2008

Tannbørster

De har sluttet å lage den tannbørstetypen jeg bruker, og det er så irriterende! Jeg hadde brukt så lang tid på å finne en børste jeg likte - etter at de sluttet å lage den tannbørstetypen jeg brukte før det. Tannbørster nå for tiden har så utrolig små børstehoder! Altfor små for en som er så stor i kjeften som meg, det er ekkelt! Det kan da ikke bare være meg som er så svær i kjeften?

Jeg er riktignok ei dame over middels størrelse, men jeg er mindre enn en gjennomsnittlig mann. Vi trenger skikkelige tannbørster! Derfor kjenner jeg at jeg har veldig vanskelig for å kvitte meg med den børsten jeg har nå. Jeg koker den med jevne mellomrom for å bli kvitt basillusker og andre uhumskheter, men den begynner unektelig å bli nokså slitt. Slitte tannbørster er også ekkelt. Æsj, jeg må vel snart resignere og gå over til en sånn ubrukelig mini-tannbørste.

Hvor lenge kan man egentlig ha en tannbørste?

1 kommentar:

Juniormamma sa...

Hvor lenge kan man ha en tannbørste?

En måned, Plomma. ÉN!!